top of page

Noen få plasser igjen på Høstferie-camp!

  • melihegemen
  • 19. sep.
  • 2 min lesing


ree

Noen få plasser igjen på Høstferie-camp!



For påmelding:





Camp med trener på høyeste nivå

Velkommen til høstferie-camp med vår dyktige coach Marco Sanders som hovedtrener. Marco har høyeste trenersertifisering (trener 4) hos NBBF, og er valgt til Norges representant i FIBAs FECC trenerutdanning Internasjonalt. Han er hovedtrener for Oppsal Panthers G2010-lag + Assistent trener til sluttspill og seriemester Fyllingen fra Bergen i fjor. Marco vil lede campen, assistert av andre dyktige og inspirerende trenere, spillere og dommere fra klubben vår. 


Begrensede plasser 

Det er begrensede plasser på campen, og «førstemann til mølla» gjelder - så meld på raskt. 

Deltakerne blir delt i mindre grupper, for best mulig trener/spiller ratio og passelig alders-/ferdighetnivå. Trenerne rullerer på gruppene. Pauser og lunsj blir felles. 


Hvem er campen for?

Campen er for spillere fra 13-19 år, som spiller / har spilt basketball. Vi anbefaler ikke denne campen for nybegynnere. 

Campen er åpen for spillere av begge kjønn, men det blir ikke egne jentegrupper. Ta heller med en basketvenninne! 

Spillere fra andre klubber er også hjertelig velkomne. 


Oppmøte og avslutning

Campen er hver dag hele uken fra 9-15, unntatt mandag. Da starter vi kl 11.00.

Oppmøte 15 min før start, altså 08.45 (mandag 10.45). 

Campen avsluttes hver dag kl 15.00, og deltakerne må hentes/ gå hjem/ være ute av hallen senest 15.15, på grunn av hallvaktreglement, om ikke annen beskjed blir gitt.


Inkludert i prisen

Campen koster 1490,- for hele uken.

Alle deltakere får en fin t-skjorte fra campen.

Lunsj er inkludert i prisen (brødmat, pålegg og frukt). Gi beskjed hvis det er allergier eller spesielle behov. 

Det kan være lurt å ta med en ekstra matpakke/frukt/nøtter, da det blir mye aktivitet.

Vi har nå også en salgsautomat med varer i hallen, der kan man kjøpe diverse YT-produkter, havregrøt, nudler, mineralvann mm. Automaten tar kort (inkl. tæpp), men ikke Vipps. 


Hva må deltakere ha med selv?

  - Innesko og utesko

 - Vannflaske

 - Treningstøy og evt. skift/håndkle

 - Ekstra mat/energipåfyll etter behov 

 - Evt. lader til mobiltelefon

Vi har baller, men ta gjerne med egen ball om ønskelig.

Husk å merke sekker, klær og utstyr med navn og telefonnummer.

Det blir mulighet til å bruke garderober i hallen, men vi kan ikke ta ansvar for mistet eller stjålet utstyr. 

Betaling

Deltakelse forutsetter mottatt betaling. Ved registrert betaling får du bekreftelse på plass.

Vi ønsker at alle skal ha mulighet til å delta, uavhengig av økonomi. Vi kan være behjelpelige med å søke om økonomisk støtte. Ta i så fall kontakt med vårt Inkluderingsutvalg på blimed@oppsalbasket.no, så hjelper vi deg videre. Alle henvendelser behandles konfidensielt. 


Forsikring, skader eller uforutsette situasjoner

Deltakere må selv sørge for å ha forsikring som dekker eventuelle skader under aktivitet hos oss, f eks via betalt spillerlisens.

Ved eventuelle skader eller uforutsette hendelser må vi kunne komme i kontakt med foresatte raskt. Vi ber derfor om at du dobbeltsjekker at deltakerens Spond-profil er oppdatert med riktige telefonnumre. 


Bilder og publisering

Vi syns det er stas å arrangere gode camper og clinics, og ønsker å kunne ta video/bilder fra campen for klubbens bruk i sosiale media. Vi ber derfor om at dere gir samtykke til filming/bilder ved å krysse av på samtykke til dette i Spond. 

Spørsmål?

Spørsmål kan rettes til 

Ylva Axelsen, styreleder: Ylva.axelsen@oppsalbasket.no


 

 
 

Våre samarbeidspartnere

samarbeidspartnere_kanrenhold.jpg
obos_staaende_rgb_edited.png
TO_SG_CMYK_kombellipse.png
sbs-logo-positive-1.png
  • Instagram
  • Facebook

©2025 by Oppsal Basket

bottom of page